.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در گفتگوی تلفنی از ایتالیاد؛
توضیحات رئیس شورای از اهداف سفر خود به اروپا
این سفر کاملا با هزینه شخصی بوده و برای تمامی اعضای شورا به عنوان یک سفرکاری تلقی شده / بازدید از دهها پروژه مختلف شهری ایتالیا ، مذاکره با برخی شرکت های سرمایه گذار ...
توضیحات رئیس شورای از اهداف سفر خود به اروپا درپی سفر دستجمعی اعضای شورای اسلامی شهر بابل به ایتالیا(واتیکان)و انتشار برخی اخبار در برخی از رسانه ها ،حسن فلاح رئیس شورای اسلامی شهربابل درگفتگوتلفنی از ایتالیا با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهربابل مطالبی را عنوان داشتند که متن کامل این گفتگوبه شرح ذیل می باشد:

به گزارش خبرنگارشمال نیوز دربابل ، حسن فلاح بیان داشت: با آرزوی صحت و سلامتی برای شهروندان عزیز بابلی گفت:

اولا سفر اعضای شورای اسلامی شهربابل صرفا در ایام مرخصی سالانه و کاملا با هزینه شخصی و بدون کمترین تشریفات بوده و از بودجه شورای اسلامی شهرو یا نهادهای عمومی و دولتی دیگر کمترین استفاده ای نشده است لذا نیازی به اخذ مجوز از هیچیک از مراجع ذیصلاح نبوده است چراکه به موجب قانون ، اعضای شوراهای اسلامی شهرها همچون دیگرشهروندان ازاین حقوق شهروندی برخوردار هستند .

ثانیا: به اعتقاد اینجانب بازدید تمامی مسئولان شهری به ویژه اعضای شوراهای اسلامی شهرها که در حقیقت مدیریت شهری رابرعهده داشته و روند توسعه شهرها نیز با تصمیمات آنها رقم می خورد ،ازکشورهای مختلف و پروژه های عمرانی و خدماتی سایر کشورها می تواند آثار و ثمرات بسیارزیادی را برای شهرها به دنبال داشته باشد و باعث می شود که مسئولان شهری با نگاه جامعه تر به قضایا بنگرند و به روز بیندیشند و از تجارب دیگران برخوردار و با کلان نگری و آینده نگری توسعه همه جانبه و پایدار شهری را مد نظر قراردهند وبا بهره گیری از بسیاری از طرحها ی اجرا شده در سایر کشورها روند توسعه را شتاب بخشیده و به حل مشکلات بپردازند.

ثالثا: علی رغم اینکه این سفر کاملا با هزینه شخصی بوده است ،لکن برای تمامی اعضای شورا به عنوان یک سفرکاری تلقی شده و بازدید از دهها پروژه مختلف شهری برخی از شهرهای ایتالیا از جمله مذاکره با برخی شرکت های سرمایه گذار و مذاکرات خوب وراهگشایی نیز دراین جهت با برخی از کارشناسان و سرمایه گذاران شرکت های خارجی داشته ایم که درصورت پیگیری و همکاری مسئولان محترم اجرایی ذیربط ،آثار ونتایج مثبتی را ان شا ا...به دنبال خواهدداشت و معضل زباله بابل مرتفع خواهدشد.

فلاح یادآورشد: دراین چند روزگذشته توجه به فضای سبز شهری و حفظ سرانه فضای سبز،جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز،آسانگیری ارائه خدمات عمومی به شهروندان از قبیل احداث جایگاه تک پمپی عرضه بنزین در کنار معابرعمومی،آینده نگری در ساخت و سازهای شهری توجه به بافت شهری قدیمی و حفظ میراث فرهنگی و مذهبی مورد بازدید و بررسی قرارگرفته است.

وی درپایان از زحمات ارزشمند سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در واتیکان حضرت حجه الاسلام ناصری که موجبات این بازدید را فراهم نموده اند و نیز از پیگیری مجدانه و بی دریغ ایشان درجهت اجرایی شدن برخی از پروژه ها ی مهم شهری ازطریق جذب سرمایه گذاران شرکت های خارجی و نیز از نگاه کلان ایشان به امور توسعه شهری تقدیرمیگردد

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آبان 1390
پدر سياست بسوزد که چه زود باعث ميشود آمها رنگ عوض کنند.
همين آقاي فلاح در دوره قبل سنگ قاسم زاده را به سينه مي زد و در اين دوره به خاطر منافعي بايد سنگ ناصري را به سينه بزند.
اتا شهر وند بابلی 5 آبان 1390
سفر کردن شورای شهر بابل مثل دیگر شهروندان به خارج کشور حق قانونی آنهاست.من که یک کارمند معمولی هستم و فوق لیسانس با برنامه ریزی می شود تا آن حد پس انداز کرد حتا به آمریکا هم سفر کرد.سفر نوش جانتان و حلال.حالا چرا بجای جواب دادن به افکار عمومی و هدف واقعی از سفر ،شورای شهر بابل به فرافکنی دست زده است؟آن جوابیه ای که شورای شهر داده چی بود؟کمی با مردم رو راستتر باشید.
مازندرانی:سفر هکردن شورای شهر بابل مثل دیگر شهروندان به خارج کشور حق قانونی اونا هسّه.من که اتا کارمند معمولی هسّمه و فوق لیسانس با برنامه ریزی بونه تا آن حد پس انداز هکردن حتا به آمریکا هم سفر هکنن.سفر نوش جانتان و حلال.حالا چه بجای جواب هدائن به افکار عمومی و هدف واقعی از سفر ،شورای شهر بابل به فرافکنی دست بزوئه؟اون جوابیه ای که شورای شهر هدا چه شی بیه؟اتا کمه با مردم روراستر باشین.
نا شناس 5 آبان 1390
یعنی آقای مهندس .........عضو شورای شهر بابل که مرتبا به دوستان خودش از بی پولی و مشکلات شخصی خودش می فرماید برای این سفر 5میلیون تومان هزینه کرد؟؟ عزیزم قرض مردم بده که بهتره..
نا شناس 5 آبان 1390
با فرض بر این که بوجه سفر، دولتی نبوده ، قبول!! اما یقیناً از جیب اعضا شورا نبوده -با هزینه برخی افراد خاص که مطمئناً بی تمع نخواهد بود
از این اعضا پول خرج کردن برای سفر کاری از جیب شخصی اصلاً متصور نیست
توجیهی بیش نیست
نا شناس 5 آبان 1390
تو گفني و ما هم باور كرديم
نا شناس 5 آبان 1390
چند نکته :

2_ در خصوص جوابیه شورای شهر بـابـــل بـزرگ باید این نکته را عرض کنم که :
جناب آقای دکتر فلاح ، ما بابلی ها از شما که یک چهره انقلابی ، پرتلاش و دوست داشتنی هستید این انتظار را نداشتیم که اینگونه اشتباه خود را پوشش داده و با خود فکر کنید که مردمان مامطیــر کبیر که در زمینه سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی در زمره برترین های کشور میباشند انقدر ساده باشند که با این حرف ها و پاسخ ها خام شوند ؟
3_ جناب حاجاقا ناصری یکی از نمایندگان فعال زمان خودش بود ، که توانسته بود در دوران نمایندگی مردمان شریف و بزرگوار شهرستان مرکزی بـابـــل کارهای بزرگی برای بـابـــل بـزرگ انجام دهند ولی در دوره قبلی بابت اشتباهی که انجام داد و خودشان هم میدانند در رابطه با چه موضوعی صحبت میکنم ، نتوانستند اعتماد مردمان فهیم بـابـــل را بدست آورند . بنده به عنوان یک فرد تحصیل کرده به حاجاقا ناصری توصیه میکنم از انجام دادند این دست کارها خودداری کنند . زیرا بابلی ها نشان داده اند با کسی که از رای ها و اعتماد آنها سو استفاده نمایند برخورد کرده و دیگر به او رای اعتماد نمیدهند .
4_ مردمان شریف و با شخصیت بـابـــل ؛ نماینده ایی میخواهند که بداند نماینده کدام شهرستان شده است . بداند نماینده شهرستان ولایت مدار و دارالمومنین بـابـــل نباید خطا و اشتباهی داشته باشد . بـابـــل که مرکز سیاسی ، علمی ، دانشگاهی ، پزشکی ، فرهنگی و دیگر استان مازندران است ، خیلی ها را متوجه خودش میکند و نه تنها برای خود بابلی ها ، بلکه برای تمامی مازندرانی های بزرگوار حائز اهمیت میباشد که چه کسی از حوزه استحفاظی بـابـــل بـزرگ وارد عرصه انتخابات خواهد شد .
5_ جناب ناصری ، نباید اشتباه دوره گذشته خود را تکرار نمایید و یا حتی اشتباهات مکرر و بی پاسخ یکی از نمایندگان فعلی بـابـــل در رابطه با روی کار آوردن نیروهای خودی و نا کارآمد در راس تمامی ادارات و ارگان های خصوصی و دولتی شهرستان و حتی استان ، درگیری و داشتن مشکلات با تمامی مسئولین شهرستانی و استانی و نیز تصمیمات ضد و نقیصی در رابطه با جدایی قسمتی از خاک پاک بـابـــل بـزرگ که با مخالفت شدید مردمان وطن دوست همان مناطق و دیگر مردمان شریف شهرستان بـزرگ بـابـــل همراه بود ، تنمامی بابلی هایی که در دوره قبلی از ایشان حمایت کرده بودند را از کارشان پشیمان کرده اند .
6_ جناب ناصری ، شهرستانی که بالغ بر پانصد هزار نفر جمعیت دارد و در شرف کلانشهر شدن قرار دارد ، باید نمایندگانی دلسوز و پرتلاش داشته باشد که برای سربلندی و اقتدار نام با عظمت بـابـــل بی تابی کنند و تمام توان و قدرت خود را در این راه خرج نماید تا نامش در تاریخ این شهرستان عالم خیز و دانشمند پرور جاودانه و ماندگار شود . کاری که دور از دسترس نیست و اگر بتوان فعل خواستن را صرف کرد میشود به این مهم دست یافت .
به امید اینکه در دوازدهمین روز از دوازدهمین ماه سال یک هزار و سیصد و نود کسانی به عنوان نماینده مردمان شریف بـابـــل انتخاب شوند که قدر جایگاه ، منظلت و نمایندگی شهرستان ولایت مدار ، دارالمومنین و همیشه در صحنه بـابـــل را دانسته و به رای ها و مردمانی که به آنان اعتماد کرده اند احترام بگذارد .
شهروند بابلي 5 آبان 1390
دکتر فلاح هم از همان گروه است و باسيد هم از آقاي ناصري تشکر بکند . اگه هم با بودجه شهري تشريف برده باشند به اين مسافرت ما چه کار مي توانيم بکنين الاايحال خوش بگذره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 5 آبان 1390
متاسفانه راییس شورای شهر به توجیه این قضیه پرداختن .به نظر می رسد توجیه این قضیه کاری زشت و نادرست باشد والا اگر قرار باشد که برای عمران و ابادانی منطقه ای نیاز به سفر وبازدید باشد نه تنها بعد نیست بلکه کسب تجربه وایده بسیار خوب وشایسته است .اگر واقعا آقای دکتر فلاح در گفتار وکردارشان صادق بودند بایستی تعداد محدودی از همکاران در شورا همراه با تعدادی متخصص واستاد اهل فن را به همراه این گروه می فرستادن .متاسفانه در شان بابل نیست که افرادی بااین نوع نگاه واینگونه توجیه گری برای مسایل کم اهمیت اینچنینی در مسند مدیریت شهری و تاسفبار تر رییس این شورا باشند
احسان مصطفي زاده 6 آبان 1390
اگر براي بازديد از تاسيسات شهري و نوع شهرسازي انها اعم از زيبايي و ... ونيز مذاكره رفته باشند و نتايج ان براي شهرمان محسوس باشد چه اشكالي دارد؟ميشه رفت شهرهاي زيباي اروپايي را ديد و الگو گرفت از شهرسازي انها، منتهي بعد از سفرشان به شرطي كه واقعا شهر بابل را را با ديد باز بسازند.
نا شناس 6 آبان 1390
بلندترین ارتفاعی که موجب مرگ می شود ،افتادن از چشمان مردم است
نا شناس 7 آبان 1390
اقايان شوراي شهر ما در كشور خود شهرهاي قوي مثل تهران-اصفهان-تبريز-مشهد-يزد-كرج.و-و- - -داريم كه باتوجه به فرهنگ و سطح مالي و قوانين جاريه رشد خو بي كردند چند بار سفر كرديد و يك نتيجه را بگوييد زحمت نكشيد با هزينه شخصي ايثار كنيد و تفريح كنيد بعد منتش را بر سر مردم بگذاريد
نا شناس 7 آبان 1390
سفر را به کام دوستان شورای شهر تلخ نکنید.البته در سفر به ترکیه با آن همه روزنامه و 30/20 و ... هیچ اتفاقی نیفتاد .

دوستان دیدند که هر کی هر چی میگوید به جایی بر نمیخورد گفتند تا کفن قبلی خشک نشده یک سفر به اروپا هم برییییییییییییییییییم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ساري 7 آبان 1390
سلام جاي تاسف دارد كه اقيون شوراي شهر در زمان انتخابات هزينه تبليغات نداشتند ولي حالا براي بازديد از محيط زيست بقول خودشان از جيب خود خرج مي كنند ؟؟؟؟؟ ديدم برخي از اعضاء بجاي ناراحت شدم اين حرف ها لبخند مي زنند كه سر مردم بابل را شيره ماليديم نفرين بر سوء استفاده گران مهمان سفير بابلي در واتيكان
لطفی 7 آبان 1390
جناب دکتر فلاح بزرگوار ؛
شما باید جای این حرف و حدیث ها به فکر آبادانی و سربلندی بـابـــل بـزرگ باشید .
اصلا این سفر نوش جان شما و باقی اعضای شورای شهر ، دیگر چرا به این صورت مبتدی توجیه میکنید ؟
انصافا جنابعالی یکی از بهترین و دلسوز ترین مسئولین تاریخ بـابـــل بوده ایید و کارهای جنابعالی در دوره ریاشتتان در شورای شهر را فراموش نمیکنیم .
جناب دکتر فلاح ؛
شما که توانایی کارهای به مراتب بزرگتر و کلان تر را برای این کلانشهر استان را دارا هستید ، چرا کاری میکنید که دیگران نسبت به شما یک فکر دیگری کنند ؟
شما باید تمام تلاش و پشتکارتان را برای سربلندی و اقتدار بـابـــل بـزرگ این دیار همیشه سبز بهارنارنج گذاشته و بـابـــل را بهجایگاه اصلی و واقعی خود برسانید .
بـابـــل به مسئولان دلسوز و پرتوانی مانند شما نیاز دارد
نا شناس 7 آبان 1390
آقای فلاح بنده یک دوست هستم وبه شما سفارش می کنم هروقت خواستی چیزی از شهر سازی ومحیط زیست وغیره سر در بیاری فقط کافیه بری اینترنت اطلاعات بروز هم گیرت میاد هم سفری به بلاد کفر نداری وهم مردم از سیاهکاریهای شما باخبر نمیشن الان عصر آنلاین نه دوره فتحلیشاه
عسکری 7 آبان 1390
جهت اطلاع: واتیکان کشوریست در مرکز شهر رم با چند هزار نفر جمعیت!!!
از نظر شهرسازی اونقدر پیشرفته است که نگو!!!
اگه قبول ندارین صبر کنید آقایون تشریف بیارن برید عکسهای داخل موبایلشون را ببینید!!!
ک 8 آبان 1390
اصولا وقتی مردم حساس میشوند حتماشما مسئولین خطایی کردید انسان جایزالخطاست ولی عیب اینجاست که شما بجای اظهار پشیمانی یا تکذیب میکنید یا توجیه.
مسلمان 8 آبان 1390
ميگويد با پول شخصي خود رفتند چه اشكالي دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...
يكي از دوستان گفتند برو اينترنت... دوست من تو اگه پول داشته باشي و قصد مسافرت داشته باشي ميري اينترنت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يكي از دوستان نوشته اند با تمسخر واتيكان بنا آنچناني شهر سازي دارد و ... دوست من اگه آقايان ميرفتند پاريس و لندن و .... بعضي ها مي نوشتند چرا رفتند پاريس و لندن...
يكي نوشت به يه يقين از جيب يكي افراد ديگر هزينه شد: بنده خدا مگه جنابعالي به علوم غيبيه آشنائي داري كه اينطور مي نويسيد؟؟؟؟؟ مومن اگه ميدوني از جيب كي خرج شد
بگو اگر نگوئي مسئولي و اگر نميداني چرا تهمت ميزني؟؟؟؟؟؟؟؟...
يكي نوشت پدر سياست بسوزه : برادر من آيانشد در دوره اي از انتخابات جنابعالي از كسي دفاع كنيد و يا سنگ آنرا به سينه بزنيد ... بنده خدا مگه اين آقاي قاسم زاده ضد انقلاب و يا فتنه گر هستند كه شما اينطور مطالب مي نويسيد ... همين قاي قاسم زاده هم براي شهرستان شما زحمت كشيدند.... ....
دوستي نوشت : سفر را به کام دوستان شورای شهر تلخ نکنید.البته در سفر به ترکیه با آن همه روزنامه و 30/20 و ... هیچ اتفاقی نیفتاد .عرض كنم به شمابرادرمن : واتيكان آنتيليا ندارد... چرا مسائل را قاطي ميكني مجيد جان......

در جاي از پست نظرات خواندم نفرين بر ..... واقعا" شما مسلمان حاضريد بدون كوچكترين اطلاعاتي بر پايه اينكه مثلا سايتهاي نوشتاري و خبري مطالبي را مي نويسند ديگران را نفرين كنيد ... خودت فكر آيا اين نفرين درست است...
در جاي آمده من که یک کارمند معمولی هستم و فوق لیسانس.. با برنامه ریزی می شود تا آن حد پس انداز کرد حتي به آمریکا هم سفر کرد.سفر نوش جانتان و حلال.حالا چرا بجای جواب دادن به افکار عمومی و هدف واقعی از سفر ،شورای شهر بابل به فرافکنی دست زده است؟: برادر من فرا فكني يعني چي بنده خدا جواب داد با هزينه شخصي رفتم ...د ر ضمن مثلا جانب عالي با هزينه خودت بروي همان آمريكاي كه خودتان نوشته ايد ... بايد بگويندهزينه سفر شما را اداره شما و يا از جيب ديگران پول دادند ....جنابعالي داراي آزادي فردي هستيد داراي انتخاب ... از جبيب پول دادي رفتي سفربه هيچ كس ربطي نداره بيايد از شما سئوال كنه چرا رفتي سفر ... مگه با پاسپورت و ويزا نرفت... پس دولت در جريان بود بعضيها متاسفانه كاسه داغتر از آش ميشوند.... متاسفانه هميشه بعلت نا آگاهي از موضوعات به مسئولين تهمت ميزنيم بدون اينكه اصلا" در جريان موضوعات باشيم.اگر يكي از درون همان شورا مطالبي را بگويد جاي تامل دارد چون طرف مقابل چيزي ميداند و يا موضوعي بود كه اين هم جاي تحقيق و تفحص داردكه درست و يا غلط بودن بايد معلوم شود.... و اما من كه هشتاد الي نود كيلومتر دورتر ز آن شهرم چه قضاوتي دارم بكنم؟؟؟؟؟؟؟...
و يا خيلي از دوستان ديگر كه حتي براي يك بار هم شده درون دفتر شوراي اسلامي ببل نرفتند و اصلا نميداند تركيب هئست رئيسه شوراي بابل چگونه است چگونه ميتواند قضاوت كنند
جناب دست اندركار شمال نيوز: بنده ساكن يه شهرستان ديگرم حداقل 80 الي 90 كيلومترمحل زندگي ام از بابل دورتر است(گرچه متولد بابلم و خداي كه ناظر بر اعمالم است را شاهد ميگريم تا اينجا كه ميدانم كسي در آن شوراي شهر نه از دوستان من هستند و نه آشنايان و... بنده اصلا" اعضاي شوراي شهر بابل را نمي شناسم) ... نظراتم را ثبت كن...
هدفم اين بودفقط و فقط بگويم از چيزي كه اطلاع نداريم برداشت غلط و يا خداي نكرده تهمت و افترا و ... نزنيم ... بنده خدا ميگفت از جيب هزينه كردم و در زمان مرخصي و يا تعطيلات و يا هرچيز ديگر چنين سفري روي داد////////
يك سئوال آيا يك نماينده مجلس در زمان تعطيلات و يا زمان مرخصي به كشور اروپائي با هزينه شخصي سفر كندجرم است... ؟؟؟؟؟؟؟...
اگر است براي شوراي شهر بابل جرم است و اگر نيست پس براي آنها نيست....
تهمت و افتراء از گناهان كبيره اي است كه در اسلام تعاريف خاص فقيهي براي آن است و احادث بسيار محكومي از سوي ائمه معصوم (صلوات الله ) (همان امامان بزگواري كه همه مان خودمان را عاشق و پيرو و شيفته آنان ميدانيم ) وجود دارد....
پس اگر واقعا" ميخواهيد بدانيد چه خبر است مقامات مسئول هستند بعنوان يك شهروند بخواهيد تا رسيدگي كنند.......در غير اين صورت بعلت عدم آگهي تهمت نزيند كه تهمت و افترا معصيت است...
هدفم از جواب دادن به بعضي از نظرات ساز مخالف و يا موافق نبود من مخلص همه اين دوستان هستم فقط فقط هدفم اين بود كه بگويم چقدر راحت بهم تهمت و يا افترا ء ميزنيم در حالي كه اصلا در جريان امورات نيسيتم....



الإمامُ الصّادقُ عليه‏السلام :
إذا اتَّهَمَ المؤمنُ أخاهُ انْماثَ الإيمانُ مِن قلبِهِ كما يَنْماثُ المِلحُ في الماءِ .
هرگاه مؤمن به برادر خود تهمت زند ايمان در قلب او آب شود همچنان كه نمك در آب حلّ مى‏شود .

دانشجو 8 آبان 1390
حتی با وجود دعوت خبر نگار اقای معصومی نزاد که ان هم به دستور اقای ناصری بوده میگید نه تو یوتوب نگاه کنید با با بار کج هیچ وقت به منزل نمی رسه دروغ بسه ......
bahman 9 آبان 1390
با سلام اعضای شورای شهر بابل بهتر نیست بجای سفر کاری با پول شخصی با پول مردم مشکلات شهر بابل را برطرف کنید
همشهری 10 آبان 1390

به جای واتیکان . اسفالتهای شکسته و خیابانهای اسفنا ک شهر را درست کنیم بهتر نیست؟
نا شناس 10 آبان 1390
خیلی زحمت می کشید در واتیکان انشاا... پاداش می گیرید راستی خیابانهای واتیکان مثله بابل برای تعمیر کاران ماشین در واتیکان کلاس بکذارید
نا شناس 10 آبان 1390
باور كرديم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.303 seconds.